Szállítás
Webáruház üzemeltető adatai:
- Szaniszló Márton E.V.
- Székhelye / levelezési címe: Székhely: 8500 Pápa, Gábor Dénes utca 43
- Telefon: +36-20-4866302
- E-mail cím: info@manomenu.hu
- Adószám: 75561480-1-39
Szállítási információk, a szállítás díja
Szállítási határidő:
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy készleten lévő termékek esetén a szállítási határidőnk: 5-6 munkanap.
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal:
A Webáruházban megrendelt termékeket logisztikai partnere, a GLS Futárszolgálat (továbbiakban: GLS) A szállítás munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. A kézbesítés várható időpontjáról (három óra időintervallum pontossággal) a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás napján a reggeli órákban. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán: (+36 1) 802 0265, e-mailben az info@gls-hungary.com email címen, vagy a GLS webportálján keresztül a csomagszámra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről.
Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén a második kézbesítési kísérlet díjmentes.
Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, a GLS központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható.
A GLS csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldemény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban a GLS munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető.
GLS csomagpontban való személyes átvétel:
Ha az első kézbesítés meghiúsul, a GLS–től kérhető a csomag CsomagPontba történő szállítása. A megrendelt áru CsomagPontba történő megérkezésekor email-ben a GLS értesítést küld a Vevőnek, melyet követően csomagját azonnal átveheti. Az értesítést követően nyitvatartási időben a csomag 4 munkanapon keresztül átvehető, ennek lejárta után a csomagot külön jelzés nélkül a GLS visszaszállítja Szolgáltató részére. A csomagpontban való átvételről bővebb információ itt található: www.csomag.hu. Átvétel megtagadása esetén a GLS nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaküldi Szolgáltató részére.
Küldemény nyomon követése:
A csomagszám ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a www.gls-hungary.com weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van munkanapokon 7.00–20.00 óra között a GLS vevőszolgálati számán: (+36 1) 802 0265.
Csomagátvétel:
A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez!
Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén küldje el Szolgáltató címére a jegyzőkönyvet, és Szolgáltató pótolja a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
A házhoz szállítás határideje:
Szállítási határidő: 5-6 nap; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket Szolgáltató csak több csomagban tudja elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt.
A GLS szállítási díja:
A házhoz szállítás díja súly alapján eltérő, a szállítási feltételek legalján található táblázat tartalmazza az alapdíjakat, melyek az ÁFA-t tartalmazzák.
Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
Foxpost csomagpontból-csomagpontba szállítás:
A csomagpontba szállítást a Foxpost csomag automatáinak segítségével készítjük. Magyarország teljes területén belül 367 ponton átvehetőek a küldemények melyek pontos címét a rendelés folyamán lehet kiválasztani. A csomag automaták méretükből kifolyólag korlátok közé szorítják a feladandó dobozok, csomagok méretét, ezért előfordulhat, hogy egyes termékeinkhez nem tudjuk hozzárendelni ezt a fajta kiszállítási módot. Az automatába történő szállítás díja minden esetben 1150 Ft. A csomag átvételére 3 munkanap áll rendelkezésre. 3 nap eltelte után a csomagot visszaszállítják a raktárba, majd ezt követően a feladónak. Raktárba visszaszállított csomag esetén van lehetőség újabb kézbesítést kérni, ebben az esetben azonban újra kell fizetni a szállítási díjat, mely 1150 Ft.
FOXPOST működése:
A rendeléskor miután kiválasztottad a FOXPOST szállítási módot, átvételi pontot kell választanod. Az ország 751 pontján van kihelyezett automata, ahol kényelmesen és diszkréten átveheted csomagod. Hogy is működik a folyamat? Nagyon egyszerű!
Miután mi feladtuk a csomagod, a Foxpost értesítést küld neked. A Foxpostnál új szolgáltatás, hogy az eddig SMS-ben küldött értesítéseket automatikusan Viberen keresztül kapod, ha telepítve van okostelefonodra az alkalmazás és benne a Beállítások / Hívások és üzenetek / Szolgáltatási üzenetek fogadása be van kapcsolva. Erről bővebben a FOXPOST oldalán olvashatsz.
Csomagodat a hozzá tartozó egyedi CLFOX-szal kezdődő csomagszámmal tudod a legegyszerűbben nyomon követni a FOXPOST honlapján a csomagkövetésnél.
A csomag aktuális állapotáról státuszüzeneteket fogsz kapni e-mailben.
Ha a csomag megérkezett az átvételi automatába, e-mailben és SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítést fogsz kapni. Az értesítésben fogod megkapni, hogy melyik automatában, milyen határidőig (általában 3 nap) lehet átvenni a csomagot, és kapsz egy 9 számjegyű kódot, amivel az automata ajtaját tudod kinyitni.
A csomag automaták méretükből kifolyólag korlátok közé szorítják a feladandó dobozok, csomagok méretét, ezért előfordulhat, hogy egyes termékeinkhez nem tudjuk hozzárendelni ezt a fajta kiszállítási módot. Az automatába történő szállítás díja minden esetben 1150 Ft. A csomag átvételére 3 naptári nap áll rendelkezésre. 3 nap eltelte után a csomagot visszaszállítják a raktárba, majd ezt követően a feladónak. Raktárba visszaszállított csomag esetén van lehetőség újabb kézbesítést kérni, ebben az esetben azonban újra kell fizetni a szállítási díjat, mely 1150 Ft.
Miért jó a FOXPOST?
– Nem kell sorban állnod,
– Nem kell várnod a futárt,
– Nem kell igazodnod senkihez,
– A hét bármely napján 24 órán keresztül bármikor átveheted a csomagod
A házhoz szállítás díja:
A házhoz szállítás díja súly, és darabszám alapján eltérő, a szállítási feltételek legalján található táblázat tartalmazza az alapdíjakat, melyek az ÁFA-t tartalmazzák.
Csak Magyarország területén belül 30.000 Ft felett minden szállító esetében ingyenes a kiszállítás.
Külföldi szállítások esetén a kézbesítést a Csomagküldő.hu futárszolgálattal végezzük. A csomagok költségelszámítása súly alapon történik. A lenti táblázatban található országonként és súlyonként a szállítás költsége. Fontos, a külföldre küldhető csomagok felső súlyhatára 10 kg. 10kg feletti csomagokat 2 külön csomagként tudjuk szállítani. Amennyiben a táblázatban szereplő országokon kívül szeretne szállítást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@manomenu.hu email címen.