A jó idő beköszöntével egyenes arányban nő a szabadban eltöltött idő. Ezt a kisgyermekes szülők legtöbbször a játszótéren töltik, akár naponta több alkalommal is.

Nézzük mit érdemes magunkkal vinni….

  1. Első és legfontosabb „szabály”, hogy a játszótéren az a gyerek is eszik, aki egyébként otthon nem túl nagy evő, úgyhogy ezt használjuk ki.
  2. Mindig többet vigyél magaddal mint amit a gyermekednek szánnál, mert egy pillanat alatt megjelennek körülötted a bociszemű babák, amint kiveszed az első kekszet a táskából.
  3. Mindig kérdezd meg a többi szülőt adhatsz-e gyermekének bármit is, hiszen nem tudhatod éppen nem allergiás-e valamire.

Csomagolási tippek játszótérre:

Innivaló:

Természetesen legjobb a víz, de ha ez éppen nem a kedvenc akkor pár cseppnyi jó minőségű 100%-os gyümölcslé javít a helyzeten.

Ennivalók, nasi:

Gyümölcsök közül a banán az abszolút befutó, hiszen természetes „csomagolása” megkönnyíti a dolgunkat, de bármilyen gyümölcsöt magunkkal tudunk vinni, csak előtte mossuk meg alaposan, magozzuk ki, és daraboljuk fel akkora falatokra, amit a baba könnyen el tud fogyasztani. Ezt kisebb zárható műanyag edénybe téve nagyszerű tízórai vagy uzsonna ötlet.

Nálunk nagy kedvenc a 100% gyümölcstartalmú zacskós gyümölcspüré is, ráadásul ez visszazárható, és az üveggel ellentétben nem is nehéz.

Szinte mindenki próbálkozik eleinte kisebb szendvicsekkel, de az a tapasztalatom, hogy ez nem túl praktikus, és ideje sincs a nagy játékban egyetlen gyereknek sem arra, hogy ezt nyugodtan ülve elfogyassza.

Sokkal szívesen veszik a kisebb falatkákat, legyen az keksz, rizskorong, vagy jó minőségű gyümölcsös zabfalat vagy babaműzli. A kulcs abban van, hogy ezek kiválasztásánál törekedjünk arra, hogy lehetőleg hozzáadott cukortól mentes legyen, és magas minőségű. Ezért én a Babydream márkájú termékeket részesítem előnybe, hiszen ezek megfelelnek ennek a követelménynek, és nem utolsó sorban nagyon finomak is.

 

Pin It on Pinterest

Share This